Alla inlägg under november 2013

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40



Sitter här i Segeltorp.

Gjorde det för ett år sedan med.

Var ute på en löprunda i morse,

För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan.

sitter i soffan och äter glass.

För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner.

Sitter här och ler.

Gjorde det för ett år sedan med.

Jag är ständigt glad.

Glad över att få leva, att få överleva.

  



      Träning, träning, träning.   


HästMYS!




  GGN i lördag me Angi och Danne!

 

Lisette,Dennis jag ocg Danne i Söndags på NXR.


 

 

    Efter NXR var ja huuungriiii... Skräll   


  Inte bara ja som va hungriiiii   




---


Idag har jag varit på sjukhuset.

Tagit blodprov och fick svaret på benmärgsprovet ja gjorde för 2 veckor sedan. 99.8 % Tysk.. Yeeeejjjj   


Och efter det så åkte jag hem till min KAJSA!!!

Underbart att få träffa henne.

Världsklass.

Hon är min hjälte.

Och nu förstår jag varför.

Kärlek.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards