Alla inlägg under april 2013

Av jennifer björk - 1 april 2013 21:19

Påsken 2013 for förbi.

Massa mys med familj,vänner och släkt.


Träffat ett gammal par, min barndomsvän och hennes dotter på 10 mån och hennes föräldrar.

Vart på min morbrors 50årskalas

Ridit

Vart på "distansträning"

Firat påsk

Ätit godis

Druckit vin

Tagit låångpromenader

Ätit massor med mat

spelat bingolotto

tvättat o städat bil

och mycket mer!

  GA 91år och Ebba 10 månader

  Emilia och Ebba


---------

Provern som togs förra Måndagen då jag var i huddinge var bra, blodvärdet hade stigit till hela 105 :)

Cvkn sitter ännu kvar, väntar på att få en tid så dom kan dra ur den.


Imorgon ska jag till Huddinge igen... 06.45 går flyget dit.

Josefine hämtar mig 05.30

Ska bara upp över dagen, ska till tandläkaren, och ja, jag har frågat om man inte kan ta de på gotland, men det finns specilister där uppe som  tydligen alla som har gjort benmärgstransplation går till.

----

Nu är det sussa daxx så man kommer upp i morgon.
 :)

Nattinattiiii

 


Ovido - Quiz & Flashcards