Alla inlägg den 18 april 2013

Av jennifer björk - 18 april 2013 22:02

Idag är jag hela 6 Månader, eller benmärgen är 6 månader och Tysk och jag är piggare än på länge!

igår opererade ja ut cvkn, allt gick bra.
var en helt galet snygg typ narkosläkare el nå som prata medig hela tiden, jag pratade och låg o vänta på attt han skulle göra något när dom andra förberett klart, men ack så fel ja trodde, han skulle inte göra nå annat än o prata med mig fick ja veta , så helt plötsligt var alltvklart:)

fick åka hem direkt:)


Blev några turer på hästarna.
Och en Powerwalk i Tingan.

Idag har jag varit på gym för första gången på sjuuukt länge.
De kändes bra, tog de lugnt o kände mest mig för:)
Sen ikväll har jag varit ute och ridit med Emelie o Natta:)

även pratat me dom på sjukhuset, svaret på svalj prover hade kommit ocj de visade ingenting:)

och nu är jag trött:)

Av jennifer björk - 18 april 2013 22:02

Idag är jag hela 6 Månader, eller benmärgen är 6 månader och Tysk och jag är piggare än på länge!

igår opererade ja ut cvkn, allt gick bra.
var en helt galet snygg typ narkosläkare el nå som prata medig hela tiden, jag pratade och låg o vänta på attt han skulle göra något när dom andra förberett klart, men ack så fel ja trodde, han skulle inte göra nå annat än o prata med mig fick ja veta , så helt plötsligt var alltvklart:)

fick åka hem direkt:)


Blev några turer på hästarna.
Och en Powerwalk i Tingan.

Idag har jag varit på gym för första gången på sjuuukt länge.
De kändes bra, tog de lugnt o kände mest mig för:)
Sen ikväll har jag varit ute och ridit med Emelie o Natta:)

även pratat me dom på sjukhuset, svaret på svalj prover hade kommit ocj de visade ingenting:)

och nu är jag trött:)

Skapa flashcards