Alla inlägg den 25 mars 2013

Av jennifer björk - 25 mars 2013 22:29

Sista dagen som 23 åring!

Och året som 23 åringe har till största delen varit skit.

Nu kan allt bara bli bättre :D


Helgen som gick var det mest stallmys och mys med familjen.

I lördags var Jag,mamma,ebba och oliver i väg och kollade lite på dressyrtävling.

Sen skulle vi åka pulka, kom till slite och backen....

Och den var grön!!
Fy vilken besvikelse.

Blev mat och fika hemma vid josefine och daniel iställlet.

Sen en ridtur med Lotta..


Söndagen  blev det en ridtur och massa mys.

På eftermiddagen hjälpte jag Carina att städa lite, behöver ha nå att göra hela tiden typ....

  Goos med fin häst.
----


Idag körde Carina in mig till flyget som gick 12.00 mot bromma.

13.40 var det läkarbesök.

14.00 provtagning

Lunchade på sjukhuset

15.15 kom taxin

17.00 flyg mot öjn.


Måns hämtade mig, blev en bit mat!

...

5 Månader 7 dagar sen Transplation

Allt ser ännu väldigt bra ut.

senaste blodprovet visade 0 % cmv virus :D Äntligen

Blodvärdet ligger väl ännu på typ 96, ska ringa och kolla de i morn :)

Skall upp den 22 april igen för 6 månaders kontroll

Innan dess ska vi rycka ur CVKn  :)
Ta benmärgsprov

Träffa någon på gynn.

Träffa tandläkare, men de måste ja göra i Huddinge, nästa vecka :/

Jag skulle fortsätta träna på som jag gör :)

Trappade ner medicinen, tar en morgon o en kväll nu,  men ändrade  de till bara en på morgon :)
Har lite dåliga lever värden :/ beror på nedtrappningen av medicinen..

Får börja träna på gym om jag vill :)
Men tänker vänta lite med de...

Vill få bort cvkn och börja simma, och försöka mig på att börja jogga lite längre sträckor, och rida 2-3 gånger i veckan.

Musklerna kommer tillbaka ganska fort, men allt annat i kroppen tar lite längre tid.. Så hela våren tänker jag träna försiktigt :)

  Jao men visst, Håret växa på ganska bra!

---

  Ebba pynta Björkriset :)


Nu ska jag försöka att sussa lite.

Imorn blir de kalas o kalas o kalas :)


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards