Alla inlägg den 13 mars 2013

Av jennifer björk - 13 mars 2013 15:03

Hej Hallå, Ja bloggen har jag fortfarande kvar, bara sjukt dålig på att hålla den vid liv!


Allting är ännu väldigt stabilt, är inne på sjukhuset en gång i veckan och tar prov.

Allt ser bra ut, blodvärdet stiger lite är på 94 nu...

Och håret på huvudet är ca 1 cm :D
cvkn åker nog ur om typ 2 veckor.

och medicinen tar jag nog bara 1 månad till..


Sen kan man börja leva på riktigt.

Det är verkligen min tur NU!

Så sommaren som kommer känns det som att jag knappt kommer ha tid att jobba, tur jag bara ska jobba 25%

För jag ska göra så mycke annat skojjj!!



Och jag känner mig pigg, hela dagarna! :)


Håller igång en hel del, träffar vänner, tränar, och gör massa roigt saker.


Hela helgen bestod utav massa roligt, i Fredags var jag och pappa ute och testkörde lite bilar:) sen på kvällen var jag  och Måns och några vänner ute och åt, sen kollade vi Hockey.

Lördagen kollade vi pingis sen åkte vi till familjen ute i Träkumla och skulle bara hälsa på och dricka lite kaffe men vi blev kvar där till 22.30 :)

Blev både fika mat, mello, och barnvakt :)

  Fina Hilma <3


Söndagen var lugn, men även där var vi och hälsade på en bebis inne i innerstan <3


  Snygga Måns skulle testa min peruk.... Haha


Igår var jag och Mamma nere på UF mässan och kollade.

Sen åkte ja till Måns och vi åt mat, sen vidare till Fole på pingis träning, jätteroligt :)

 


Idag har jag gjort mest ingenting, sov länge. pappa ringde och väckte mig en gång, och psykologen ringde vid halv 11 och väckte mig, skulle vart där vid 10 :/ men ja va stensäker på att de va kl 10 i morn..

Jaja, man kan inte ha koll på allting hela tiden...



  Är så sjukt sugen på att köpa denna bil, är och kollar på den typ varje dag....

Eftersom jag har sån otur med mina "begagnade" bilar så är det väl dax att slå till på en ny, då det finns garanti...


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards