Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer björk - 2 februari 2013 19:22


Det sista jag drömde i nättras var att jag försov mig..

men när jag vakna så var klockan bara straxt efter 8 ;)

Gick upp och åt frukost och satte på mig mina favvis kläder, alltså ridkläder :)

Åkte till Lummelunda,

Jag och Lotta gick och hämtade hästarna och gjorde i ordning dem, sen gav vi oss ut på en tur i skogen ;)

Jättemysigt, blev en timmes ridning.


Sen åkte jag vidare till Othems ridhus, Där var Emelie, Malin och Kamilla.

Där red jag på Fina Lady, blev nog 40 min ridning där.

Helt galet roligt.

Det är enda gången jag känner mig som jag, kopplar ifrån allt och focusera bara på ridningen!


Så idag har det varit en riktig "Jempan" dag! Gjort det jag älskar mest utav allt.

  Jag och Emelie.


  Jag och Lady


I eftermiddag har jag tagit det lugnt, är lite trött :P

Så ikväll blir det bara soffmys och melodifestivalen.

För i morgon kl 11 är det dax att rida igen:)


Igår blev det en heldag på stan med Carina.

På kvällen vart de pizzabak med några vänner, och soffmys :)




Ovido - Quiz & Flashcards