Alla inlägg den 25 februari 2013

Av jennifer björk - 25 februari 2013 20:57

Jag har nu tänkt så många gånger att jag ska sätta mig ner och skriva några rader i bloggen...

Idag gör jag det äntligen :)


Förra veckan var lugn, jag tog det jättelugnt och vilade mycket.

 

I fredags var det lite mer fart, blev både sjukgymnast, psykolog, fika med anna och sen hälsa på en vän på sjukhuset.

Avslöt kvällen i Åminne och Taccotårta med massor av trevligt sällskap.


Lördagen blev det barndop, Lilla Arthur :)

Efter det åkte jag och Måns till stan, och handlade sen gjorde vi plankstek och drack lite rödvin, Mums!


Söndagen blev det frukost på norrgatt, sen åkte vi omkring hela dagen, hälsade på vänner  och massa mys.


---

Idag har jag varit uppe i Huddinge.

Efter mycket om och men så löste sig allt.

Hade glömt mobilladdaren i stan, så mobilen var död, så fick aldrig smset där det stod att planet var försenat 1,5h.

Kom in på flygplatsen och där står de att flyget går 9.50 som först...

Men skulle va på huddinge 11.00

Försökte få tag på dem på huddinge och kolla om de va ok att komma sent, fick inte tag på dem, i sista stund boka ja om och åkte 9.30 till arland.

11.00 var jag på sjukhuset...

Pratat med läkare, det har ju gått lite mer än 4 mån sen transplation.

Han förlängde  sjukskrivningen  till 1/5

om en månad är det återbesök och då ska vi även operera ur cvk.

Mitt finger är ännu inte bra, togs nya odlingsprover på de och sen las de om.

Fick antibiotika mot fingrarna.

Mitt blodvärde är lågt, ( 84) och de har legat mellan 80-90 nu jättelänge, de borde gå upp..


Flög hm redan vid 15.


Ikväll har jag varit trött.

Ätit mat och fruktsallad.


 



Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards