Alla inlägg den 19 februari 2013

Av jennifer björk - 19 februari 2013 23:40


Har nu legat i stort sett hela tiden i 3 dygn, jag är så trött, har ont lite överallt, och så är jag sur över att jag mår så dåligt.

Igår var ja inne i stan en snabbis och tog prover, förra veckans prover var ok, blodvärde 88, vita 9 och cmv viruset hade gått ner till 500. :)

Gårdagens svar har ja inte fått, visade även upp mina fingrar som är infekterade, svullna o variga :(

Dom tog en odling...

Fick svamp medicin.


Idag har jag inte gjort något,bara legat på soffan, och försökt att äta..

Imorse var jag så tom på energi att jag skakade och var på väg att svimma.

kom på att man ska äta en extra gång innan man går och lägger sig, så har nyss petat i mig yoggi med flingor, så vi får se om de är bättre i morgon :)

Min kropp behöver ännu massor av näring, men jag får inte i mig tillräckligt, ställde mig på vågen i helgen, och de visade sig att jag gått ner 4 kg nu på några veckor :(

Väger nu som ja gjorde sist ja var som dåligast :(

Kan ha att göra med att jag rört på mig mer de senaste veckorna och då förbränner man ju en hel del med..


Ikväll har jag suttit och funderat en hel del..

På hur fort allt kan vända, hur fort det kan gå att mista livet.

Jag tänker jättemycket på den familjen som igår förlorade en syster/dotter <3


Det kan verkligen vara så nära, jag har nog inte ens förstått att jag legat på dödsbädden, varit så svag att jag tänkt: de här är nog sista andetaget....

Om jag någonsin kommer förstå det...

jag är iaf inte rädd för döden!


Även suttit och kollat på bilder...

På mig, den gamla Jennifer, några år innan hon blev sjuk...

         

Känner mig riktigt ful just nu när man ser dessa bilder. Jag var ju till och med snygg, och vacker!


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards