Alla inlägg den 17 februari 2013

Av jennifer björk - 17 februari 2013 20:10

Även denna helg gick fort. Fullt ös.


Ifredags var jag lite halv trött och massa konstigt hände med min kropp, ringde in till avdelningen, och fixk tid nästan på en gång åkte in och dom kollade, men vi skulle ligga lågt och ha lite is i magen, ska ju in och ta prover i morgon....


På fredagkvällen var jag ute med alla Kassaledare från Maxi, Vi år mat på surfers, typ kinamat 6 rätters, jättespännande och gott :)
Sedan vandrade vi vidare mot Munken, dom andra drack drinkar och massa gott men ja höll mig till läsk!


Igår åkte jag och Måns ut till Stenkyrka och mötte upp några, sen åkte vi 4hjuling i skogarna, skiit roligt :)
Sen grilla vi lite korv.

 


Vid 15 var det dax för årsmöte med ridklubben inne på Bowlingen.

Direkt efter de gasa jag ut till Stenkyrka.

Gjorde mig i ornding för fest!

Vid 18 Åkte vi till Tingstäde på 25års kalas.

En helt galet bra kväll!!


Det var många som smög fram och pratde med mig, och berömde mig för min kämparglöd!

Men på kvällen när ja åkte hem tänkte jag en massa och blev jag jätteledsen.

Vet inte riktigt varför.

 


Idag låg vi i sängen tills klockan var 13, lite trötta!

Gjorde oss i ordningen sen åkte vi ner på Joda och åt Natchotallrik.

Gled ner på hamnen och satte i bilen och kolla på någon galen människa som vindsurfade, brr

Åkte och hyrde film och sen decka vi i var sin soffa! :)


Nu är jag ute i Åminne och har precis spelat bingolotto:)

Nitlott igen...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards