Alla inlägg den 14 februari 2013

Av jennifer björk - 14 februari 2013 20:17


Har nu haft några dipp dagar, blir liksom inte pigg, sådär morgonslö hela dagen :)

Så har tagit det väldigt lungt dessa dagar.

Äter ännu dåligt :(

Är varken hungri eller sugen.


I Tisdags var Gotlands Allehanda här på lite morgonfika :)
Sen åkte pappa och jag till stan och jag tog prover.

Dom har inte hör av sig så jag tror att allt ännu ser bra ut!


Igår tog jag det lungt på förmiddagen, sen åkte jag och Carina in till stan, shoppa lite.

Vid 16.30 mötte ja Måns, vi handla lite mat sen laga han iordning de, jag somna på soffan :(


Idag sov jag fram till 11.

Gått på stan med Emelie.

Sprang på min gamla engelska lärarae, jag träffade hans fru när jag låg uppe i Huddinge, hon hade oxå blodcancer och hade då gjort en transplation.

Vi har haft kontakt hela tiden, men i slutet på januari slöt hon svara på mins sms...

Idag fick jag veta att hon somnat in.. Den 26 Januari. :(

Än en gång inser jag vilken tur jag haft, har verkigen fått äran att fortsätta leva! <3

Men man får ju en klump i magen.


Hoppas alla haft en fin   dag!


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards