Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Tiden springer

Av jennifer björk - 4 februari 2013 20:13


Idag när jag var ute och gick tänkte jag en hel del och började räkna lite på datum, kom då på att för 2 månader sedan låg jag på Iva men syrgasen på den högsta och kunde knappt prata, orkade inte gå längre än några steg, fick hjälp på toan fick hjälp att duscha, ja livet var helt enkelt pisssåligt just då!

Idag 2 månader senare orkar jag ut och gå i timtal, jag orkar rida, både en och två hästar, ja, jag orkar i stort sett hålla igång hela dagarna!

Jag klappa mig själv på axel och säger BRA KÄMPAT, FORTSÄTT SÅ !


Idag är det 8 månader sedan jag gjorde mitt sista pass på Maxi innan sjukdomen...

Imorgon är det 8 Månader sedan jag blev inlagd.

Ja,man kan tycka att tiden gått fort och det tycker jag med när jag tänker tillbaka, men när jag var mitt uppe i alltihop ville jag ett tag bara dö, jag var så trött, mådde så dåligt och hade så ont, men sen kom den där vinnarskallen fram.
Jag ska klara det här, har ju hela livet framför mig. Yes och så blev det, jag fortsatte kämpa :D



Idag har det blivit promenad, provtagning, tårtbakning och matlagning.

Imorgon är det dax för en ridtur igen :)

Och efter det blir det kalas :)



 

Allt man inte dör av

Blir man starkae av

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards