Alla inlägg den 30 december 2012

Av jennifer björk - 30 december 2012 16:52


Jag fick den julklapp jag önskat mig, eller jag hade önskat mig 2 saker : Att få må någorlunda bra och att få fira jul på Ön med alla nära och kära:) Och så blev de! Och jag är otroligt tacksam för det.


Dagarna efter jul har det mest varit mys, vi har tagit det lugnt.

I Torsdag åkte vi över till Huddinge , provtagningar och läkarbesök, sen Åkte jag och Måns till Segeltorp åt mat och fikade med Familjen där :)

Allting ser väldigt bra ut, alla värden är bra och cmv viruset hade sjunkit ännu mera.

Vi planerad 3 månaderskontrollen, 14 Januari blir de benmärgsprov.

I fredags åkte  vi till Åminne och gjorde Taco, och spelade ps3 med alla

Igår var vi bortbjudna till Anna ,Dennis och Elsa så de blev en helkväll i träkumla.


Imorse hade vi sovmorgon, sen åkte Måns och handlade färska frallor sen åt vi lång frukost.

Och några maskier tvätt har vi hunnit med, och en Söndagsstek har han kokat ihop :D


  Mums!!


Annars sitter man mest i soffan och myser idag :)




Ovido - Quiz & Flashcards