Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Ytterligare en natt..

Av jennifer björk - 24 november 2012 22:01


Ännu en vaken natt, Måns var vid mig til 22.30 ochj ag var jättetrött och trodde verkligen att jag skulle få sova..

Jag fick sömntablett och lugnnde och dom bädda ner mig, men ja somna aldrig, slumrade till någongång men vakna efter några minuter, fick en till sömntablett, började frysa och bad om temp, 37,7 då sa ja att den är på väg upp och jag vill försöka sova så ville ha alvedon då, fick de och blev av  me frossan.
sen var natten mest konstig, så mycke mediciner och lugnande så man är ju inte helt med känner jag..


under natten och i dag på morgonen syreomsatte ja dåligt igen..

Förmiddagen halvslumra ja.

Vid 10 tiden hade måns ännu inte kommit ner, då bad jag dom ringa cast, då sov han ännu...

10.30 va de röntgen på rungorna igen,

det var oförändrat på bilderna.

Men det går åt rätt håll säger dom...


Men har för mycke vätske i kroppen som kan göra det svårt att andas, så nu har ja fått vätskedrivande och får inte dricka så mycke....


sitter och funderar på vad det är som hänt under dagen, och jag frågar måns : vi har haft en mysdag och så har vi ätit kebab,ris och vitlökssås, förpestat hela iva :)


Blir kvar här i natt med, under bevakning, eftersom syreomsättningen inte är bra...




Fick en bild från min vän Emelie westfält, den värmde!

   Jag Och Hennessy  



 
 
Emelie

Emelie

24 november 2012 23:03

<3

http://Emeliiew,blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Ovido - Quiz & Flashcards