Alla inlägg den 17 november 2012

Av jennifer björk - 17 november 2012 23:01


Natten var kort, eller lång, nej men gjorde första försöket till att sova 03.30

sen halvslumra ja mellan toabesöken fram till 8,

då ringde min prins och var jättepratglad :)

  


Gick ner, till ett dukat frukostbord :) Så mysigt, så vi åt frukost tillsammans allihopa:)


Efter frukosten kände jag verkligen hur trött jag var, och helt skakig, så gick och la mig och sov en hel timme :)

Hela dagen har rullat på i samma takt, trötter takt, men det är skönt det med...


Har varit ledsen nästan hela dagen, så fort ja fått ett sms,eller sett film eller tv eller vad som så kommer det tårar..

men jag kan inte sätta ord på varför...


Ikväll åt vi middag, nudlar, kycklingwok och jordnötssås. Sen blev vi sugna på glass så jag har faktiskt vart ute och kört bil till affären, inte kört bil sen den 9 oktober så det var roligt :)


Försöka sova och hoppas man mår bättre i morgon...

Natttiiiiii




Skapa flashcards