Alla inlägg den 10 november 2012

Av jennifer björk - 10 november 2012 23:11

 

Har kommit på att jag sover väldigt lite, är mest trött och groggy hela tiden, men kan inte få huvudet så pass "avslappnad" så man kan sova, kan heller inte pyssla, läsa, knappt sitta vid datorn, knappt se film, är så uppstressad inom mig så det går inte att förklara...

Och trängningarna ger inte med sig, och jag har en hemsk smärta i magen/urinvägarna hela tiden.

Men idag har jag tagit morfintabletter, så de var första smärtfria dagen på länge:)


Känner att jag inte vill klaga, men jag börjar bli så hemskt trött på allt detta, känner inte igen mig själv och kroppen, allt är jätteskumt, kallsvettig nästan hela tiden, skulle bara vilja ut och springa,

Och må bra, att få må bra på riktigt!

Jag längtar till den dagen, jag vet att den kommer komma, men jag vet inte när, och jag kan inte påverka det så mycket heller, bara genom att lyssna på kroppen, men det enda min kropp skriker om är mat,dryck,sömn och motion...


Konsten att få en balans mellan allt bara.....


Annars har jag det jättebra här vid familjen i Segeltorp :)



  På promenad :)


Skapa flashcards