Alla inlägg den 8 november 2012

Av jennifer björk - 8 november 2012 19:53

De senaste 2 dagarna har jag varit jättetrött, igår gjorde jag i stort sett ingenting på hela dagen..

Vilade, läste, gick en liten promenad och såg film....

och bara umgicks med familjen här :)


Men har sånt problem med sömnen både natt och dag, kan inte slappna av och är stressad och kissnödig dygnet runt, och de tycks bara bli värre:( Har så ont att jag har svårt att stå rakt upp och gå, men det är tydligen så de kan vara, varken lugnande eller sömntabletter biter på mig, men man får sova korta stunder och sen läsa lite varje gång man vaknar.


Idag var det första återbesöket på sjukhuset, Taxin kom hit 10.50 och sen yra ja omkring på sjukhuset, visste inte riktigt vart jag skulle och hur allt gick till, men till slut så hamna jag rätt och dom tog prover och jag fick träffa någon läkare som hade noll koll och var jättestressad, han yrade en massa om medicinerna, la till någon och tog bort någon...


Men mot trängningarna finns det ingenting att gör, dom kunde erbjuda mig att bli inlagd några dagar för att få mera vätska för att spolas igenom,men vad gör de för skillnad när jag dricker en massa själv, eller så kunde han skriva ut ännu starkare tabletter så man slipper smärtan.....

Kortisonet trappade han ner lite på, de vill jag bara ha bort helt, för det är ju de som gör mig stressad :/


Annars har det mest blivit vila idag med, och en promenad :) och stretching....



 



Ovido - Quiz & Flashcards