Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av jennifer björk - 21 oktober 2012 21:04

Jag har nu varit här i 11 dagar.

3 dagar sen jag fick dom nya cellerna..


Legat deckad fredag och lördag, och min närmsta vän var den där äckliga spypåsen....


Fick vätskedropp i nättras och i natt får jag näringsdropp...

Ingen höjdare, men dom nya cellerna och jag behöver näring...


Dagarna blir långa när man blir väckt första gången innan 7, och mår dåligt, så dåligt så man inte orkar gå upp, man orkar inte äta, och inte ens dricka... Inte svara på sms, inte sitta vid datorn, inte prata...


Tur dom dagarna går över :)
Och tackar Josefine som varit vid min sida nu dessa dagar <3

Vissa kvällar när man orkar så ska man ut och gå...

Häromkvällen var jag och josefine ute,

det var mörkt, det duggregnade, det var tyst, det var ruggit, och lite läskigt..
vi gick, pratade inte så mycket, (hade fullt ork med att lyfta på benen) hon pratade i telefon, jag hamnade lite efter, gick och tänkte " Va fan har man gjort för att förtjäna detta" !?

man känner sig som en fånge, som ska ut och rastas på kvällen...


Idag kom jag upp ur sängen i vanlig tid, fick även i mig frukost och tog en dusch.

Fick även i mig lite lunch :)
Sen kom det 2 vänner hit, dom hade med sig nybakat fikabröd :)
Mums! Blev fika, yatzy, skitsnack och en promenad..


Man blir ju groggy av denna dåliga luft som är i ett sjukhusrum.



Ikväll har jag varit ensam, och ska vara de i natt med, tomt och ensamt!
Men i morgon kommer pappa hit :)


Saknar Gotland och den friska luften och alla underbara <3



Ovido - Quiz & Flashcards