Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Nya Stamceller.

Av jennifer björk - 18 oktober 2012 20:31

Allt har gått bra, hitentills:)


sov lite halvdåligt i nättras, var nog lite nervös och orolig..

Vi blev väckta innan 8, jag hoppa upp och duschade och åt frukost :)

Sen somnade jag igen..

Vaknade till och var hungri, åt.


kl 12.00 Sprang dom in här och sa att nya Cellerna kommit..


Dom kopplade på påsen, och dom Tyska cellerna fick springa in i min kropp, i min benmärg såsmåningom.

2 timmar senare var det klart.

Så gick det till, droppade in genom min CVK     Tysk Donator


Dom tog kontroller var 15 min, och allt såg bra ut hela tiden, låg puls, bra blodtryck och bra temp hela tiden, och inga reaktioner :)


Eftermiddagen såg vi en massa filmer, och åt mat!
Dom är jättenoggrana här med att man äter, dom räknar varje liten kalori, för kroppen behöver mycket näring och massor av kalorier nu när det blir krig inuti mig.

Får man problem med munnen och magen och svårt att äta erbjuder dom soppor och en masssa, näringsdropp och även sondmatning,

så jag är lycklig varje dag man är hungrig, har matlust och kan få i sig mat på vanligt sätt!!

 

Blev även en promenad ikväll, jätteskönt. Frisk luft är Guld <3


  Mmmm.. gott me billys pan pizza!

 
 
Catarina

Catarina

19 oktober 2012 06:31

Hoppas det blir bra!
Kram

http://keckla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Joanna

19 oktober 2012 08:14

Åh vad skönt att höra! Ta väl hand om dej och ät massor. Kramar

 
Ingen bild

...

19 oktober 2012 22:55

tankar och kramar med hopp och styrka!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Skapa flashcards