Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

På plats!

Av jennifer björk - 10 oktober 2012 13:04

Klockan ringde 05.55

jag väckte  Måns, som sa 5 minuter till, så vi somnade om :)

Hans klocka ringde 06.00 och han for upp ur sängen, kokade gröt och ägg och fixade frukosten :)

Jag gick in i badrummet och gjorde mig i ordning.

Sen åt vi frukost tillsammans,

 

vi tog väskorna och gick ut mot bilen,

åkte mot flygplatsen och mötte upp pappa,carina och josefine.

Sa hej då till dem , 

sen checkade jag och carina in och klev ombord.


Väl av  planet  fick vi stå och vänta ute i 50 min på taxin, burrburr.


10.00 klev vi in på cast

såg nog ganska roligt ut, såg nog ganska vilsna ut och en jäkla massa packning,

hej ropade en tjej från andra sidan av avdelningen, är det jennifer?!

Jo :) Välkommen hit, så visade dom rummet, pratade och berättade lite.


Sen satte vi oss i allrummet, i soffan :)
ätit mat och pratat med läkare och så har dom tagit  en massa prover och skrivit in mig.

Fått en massa mediciner "dagen lunch" 


Ikväll börjar  det...

Men med tabletter 58 st blir de till "kvällsmaten"

Och kommer få cytostatica i tablettform nu onsdag-lördag

Sen får man de i dropp.



  











 
 
malin hejdenberg

malin hejdenberg

10 oktober 2012 14:09

Lycka till nu Jennifer, mina tankar är hos dig ofta! måste även skriva att du e väldigt vacker. Kramar till dig

http://www.malinhejdenberg.wordpress.com

 
Ingen bild

Malin nygren

10 oktober 2012 16:20

Vackra Jennifer (= <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Ovido - Quiz & Flashcards