Alla inlägg den 10 september 2012

Av jennifer björk - 10 september 2012 20:02

Har varit / är väldigt dålig så inte orkat skriva:( natten melllan 7-8 sjönk o steg alla värden puls 150 o syreupptag mindre än 8o% massa doktorer o fick ingen ordnlng ferber ligger mellan 38-40 hela tiden. den 8 var ja helt slut kunde inte sova en sekun  . är så rädd och orolig, provtagningar, vätskedropp , morfin, stark hostmedicin, inget hjälper... på kvällen kom måns o sov vid mig, men ja sov inte en sekund trodde ja skulle dö varje gång ja blunda o hörde massa röster o ja börja prata så fort ja nästan somna. skumt! igår morse togs prover o allt de vanliga, sen drog dom ner persiennerna o gav mig lugnande så jag kunde sova lite., annars var jag mest ensam bara måns som va förbi men moddde såååå dåligt, spyr en hel del med:( röntgade även lungor
igår igen.., inättras börja ja bli så trött att ja inte ens orka gå på toa så fick en rullstolspotta vid sängen:) idag när läkarna kom
in såg vi att magen var jätteuppsvälld så fick röntga den o kräkas massa igen omassa äckli hosts o är så trött så får pinka i potta i sängen:( inte många krafter kvar., mamma o pappa har varit vid mig typ hela dan. o läkarna vill ha ännu mera uppsikt så flyttat till Iva:( satt ännu mer infarter på mig nere på armen, fick nå lugnande innan dom satte dit den för de kan göra ont :/ spröt in lugnande o ja somna o vakna 4 min efter de när de va klart.. 3 olika antibiotika får ja nu med, o i morn ska ska dom gå genom munnen ner i lungorna o ja hoppas dom hitta felet!!! jag är slut nu!

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards