Alla inlägg den 7 september 2012

Av jennifer björk - 7 september 2012 20:37

Ikväll skriver jag, lillasyster Josefine, istället. Jag var vid Jenna några timmar förut, och hjälpte till att byta rum, så nu ligger hon i ett mysigt rum med havsutsikt. Natten har varit jobbig då hon blev sämre än tidigare. Hon har dålig syreomsättning och fick under förmiddagen röntga lungor o bihålor. Hon har lunginflammation, feber och feberfrossa upp och ner, får morfin mot huvudvärk som inte släppt på flera dagar och nu även hostmedicin mot hostan som gör det besvärligt att röra på sig och prata. Och även syrgas. 

Mycket är det som händer i det lilla rummet med den lilla fina människan och jag kan knappt hålla koll på hälften. Jag är i alla fall väldigt tacksam att hon är på Gotland nu, så vi är många som kan finnas där, och det är väldigt fin personal där som tar väl hand om Jenna! 


Ikväll är Måns vid henne och jag hoppas att dem båda har det så bra det bara går. 


Puss och kram till min fina syster <3


/ Josefine

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards