Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Rent helvete

Av jennifer björk - 21 augusti 2012 13:28

4 veckor sen jag var här sist, hade nästan glömt hur jävligt det är, eller jag ville tro att jag glömt.

Hann inte mer än in genom huvudentren.

så brast det.

Upp på M74.

Möttes utav fina Kajsa :)

fick ett rum, ensam ?! NEJ!!!
som sist får dela rum me en gammal kärring och vi är 4 st som delar den där äckliga toaletten.

Jag bara gråter.

Satte mig i korridoren, för jag vill inte sitta på ett rum och höra hur sjuka alla är.

Behövde gå på toa... Gick in där, men vände lika fort..

Och än en gång blir man ledsen, jag hatar det här stället.


Kajsa sa till mig att försöka äta lite, hon fixade mannagrynsgröt, och så fick jag låna personaltoan, för där var det iaf rent!

Dom sa till mig att det var 1,5 h kvar innan dom startar behandling så kunde gå ut om jag ville,

var på väg ut men blev bara så ledsen, Kajsa tog med mig till ett "prat" rum så vi pratade lite, sen kom en kurator och pratade....


När man är här blir allt så jobbigt, man mår helt plötslig jättedåligt, är jätte ensam, jätte utsatt, känns som ett jävla straff!!


Sprang ner till pressbyrån och köpte några lotter.

Kanske kan få ha lite tur!?
Förmodligen inte, men jävligt bra tidsfördriv.


Imorgon kommer Josefine,Mamma, Pappa och Carina Och Unn hit <3

Ska på informationsmöte inför transplationen...

    Min Måns får jag inte träffa fören Söndag :(

Men då kommer vi iaf ha 1 månad framför oss som vi kan umgås och leva "normalt"

Iaf  få vara på Gotland..


Tycker så synd om mig själv just nu.... Varför varför varför!!!???
Kan jag inte få vakna i morgon och vara frisk?!






 
 
Ingen bild

annelie

21 augusti 2012 14:57

Hoppas det känns bättre efter samtalet med kuratorn.Du får se fram emot morgondagen då ditt besök kommer!!

 
Jana

Jana

21 augusti 2012 16:16

Styrkekramar till dej!! <3

http://Familjenmartensson.wordpress.com

 
malin hejdenberg

malin hejdenberg

21 augusti 2012 18:39

Stora stora kramen och många tankar till dig, förstår din frustation.. önskar de fanns något jag kunde göra för dig Jenna.. Kramar från Malin

http://www.malinhejdenberg.wordpress.com

 
Ingen bild

Martin

21 augusti 2012 19:50

Hallå!
Lider med dig något så fruktansvärt när jag läser dina texter.
Du kan verkligen beskriva hur du har det,önskar att man kunde göra något som får dig att må bättre.
Jag tror att du fixar detta, då du verkar vara en fantastisk person.
Min dotter som brukar vara med Ebba pratar så gott om dig och säger att du och din bror Mattias är "dom snällaste som finns"
Det sa hon senast när jag hämtade henne vid Mattias hus.
Hoppas att du snart mår bättre.

 
Ingen bild

erik skog carlsson

21 augusti 2012 23:41

min älskade vän. tack för att du delar med dig. tack för att du är så stark. att få vara där man inte vill vara är hemskt. men att inte få vara där man kan få hjälp är hämskat. stå ut vännen snart är du här på ön igen vid havet. vid dina vänner och din varma goa kille. för då är du här bara här. kram från slottsterrassen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Skapa flashcards