Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Fest

Av jennifer björk - 12 augusti 2012 00:14

För vissa är livet en fest!

Var på fest igår kväll och även ikväll, helt underbart att träffa massor utav vänner, men jag sviker lite tidigare än festprissorna, jag tackar för mig vid 23 tiden, när allt börjar spåra ur eller när festen är som bäst!?
Åker hem med ett leende på läpparn och sover gott,

Jag är jätteglad att jag får lov att vara så här pigg i allt det hela, man tar ju förgivet att man ska vara pigg, frisk, gå på alla fester man blir  bjuden på osv, men när man blir sjuk ser man allt på ett helt annat sätt.

Jag planerar inte att gå på alla fester jag blivit bjuden på i sommar, för jag vill inte planera mer än en dag i taget, för jag kan lika gärna bli sjuk, sjukare i morgon och då blir jag så ledsen, men är jag däremot "pigg" så blir jag jätteglad när man får åka och träffa alla glada människor :)


Det har nu gått drygt 2 månader sedan jag fick Cancer beskedet, jag vet inte om det har gått fort eller långsamt, ibland känns det som igår och ibland känns det som om det var evigheter sen.

Livet har förändrats, livet kommer förändras.

Till det bättre, till det sämre!?

Det blir vad man gör det till!


Men någonstans tror jag att det finns en mening med det här....

Men vad meningen är, kommer jag någonsin få veta det? Kommer jag komma på det själv kanske, kanske inte.


Dagarna i övrigt är bra, sysselsätter mig hela tiden med något...

Har folk runtomkring mig hela tiden, och det är något jag behöver just nu.

Ibland blir jag akut trött, då sover jag..

Tänker på min Måns och saknar honom, hade jag vart frisk nu hade jag nog varit vid honom.

Vi hade nog gjort allt vi planerat.

Nu får vi vänta iaf minst 4,5 månader....

Det kan gå fort, de kan gå snabbt, de kan gå långsamt det kan gå sakta.

Jag kommer vara närmare 24 när jag blir frisk, och starkare än någonsin!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Ovido - Quiz & Flashcards