Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av jennifer björk - 6 augusti 2012 21:38

Idag har jag haft en mindre bra dag, man är trött och ledsen och har lite mindre lust...

Dgen började mysigt, Vaknade med Måns sen åt vi frukost på balkongen..

Sen var det dax att säga hejdå till varandra, Måns skulle åka till Värnamo och göra sin väktarpraktik nu i 3 veckor, Kändes sådär, men det är ju bättre han får den gjort nu när jag är på ön:) Hade jag vart på sjukhuset i 3 veckor utan honom hade det blivit lååånga veckor, men nu tror jag och hoppas dom där 3 vekorna blir lite kortare, eller att dom går bamse fort :)

Sjuksyster kom vid 11 tiden idag och tog prover, och stannade även en extra stund och bara pratade med mig, hon är verkligen bra tycker jag!

Värdena håller sig typ på desamma som i fredags, Blodvärdet var 92 och trombocyterna 16 så de har sjunkig lite.



Efter lunch åkte jag ut till Åminne och här tänker stanna :)
Ingen lust att vara inne i stan och verkligen ingen lust att vara ensam just nu.


Hela eftermiddagen har varit lugn,mest suttit i soffan och sett OS hoppning :D


Skapa flashcards