Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av jennifer björk - 3 augusti 2012 22:10

Igår var en riktig bra dag, vaknade, åkte hem till pappa och åt frukost :)
Sen lekte jag med Ebba och vi sparkade lite fotboll med mattias hund,

Och så flätade jag hennes hår, saknar mitt hår:( 

Jag sa de till Ebba att jag saknar mitt hår, hon ba men Jenna det kommer snart växa ut igen, och föresten har du inte en peruk? kan du inte fläta den? annars får du fläta mitt hår :) Hon är så snäll

Ebbas Hår

  Ebba och Nelly


På eftermiddagen åkte jag,pappa och Ebba till St Olofsholm, till "stugen" till min faster och kusiner.

Där var det även en kör, så vi fick sjunga :) Hade lite problem men notorna, inte lätt att sjunga efter sånna.
Eller det kanske hade gått bättre om man sjöng på ett lättare språk än estniska :)


-----


Imorse kom sjuksköterskan hit vid 8.00 tog prover och hon stannade kvar nästan en timme och pratade:)

när hon åkt så somnade jag om, kom inte upp ur sängen fören närmare 12...
Har varit så ledse hela dagen , men vet inte varför.... Känner mig nästan deprimerad:( Eller så är det bara den dåliga dagsformen...

Hoppade till slut upp ur sängen och tog en långpromenad..


vid 14 kom Måns hem, vi åkte direkt till Stenkyrka och spelade Fotbollsgolf, jätteroligt :D
Sen åkte vi hem och gjorde Plankstek.. MUMS


  Såååå gott :)

  Flintis....

Ovido - Quiz & Flashcards