Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Ledsen

Av jennifer björk - 20 juli 2012 22:06

Ikväll har varit en dålig kväll, då jag bara gråta hela tiden:(

och man har verkligen ingen lust med det här! jag vill leva som alla andra i min ålder!! Jobba när man vill och hur mycket man vill, träna, springa, Rida, äta allt man älskar, bada i havet, sola, träffa alla man vill, festa och bara leva och ha roligt!!!

NEJ utan då ska man ligga i en säng som är så oskön, få en masssa mediciner, dropp, tabletter, ha ont i magen, va dålig i magen, må illa, spy. Inte kunna äta, Folk som bråkar med en. Sakna Sin Pojkvän Så Man bara gråter hela tiden.


Livet är så orättvist! Varför just jag?!? varför just nu?


Kunde ju fått cancer när man är gammal och ändå ska dö!!

Nu vill jag ju inte dö!! Och de behöver jag inte göra, bara jag kämpar, varför ska man behöva kämpa 1 år för att överleva?! Spelar väl ingen roll hur mycket man tänker och gråter, lär inte få några svar..


Eller hände de mig utav en anledning!?! Men vilken anledning...


 

 
 
Ingen bild

Annika R

20 juli 2012 23:00

Vännen tycker så synd om dig <3 <3 ingen ska behöva gå igenom det du gör nu! :( men du kommer att ta dig igenom det här oxå!
Livet väntar på dig och vi är många som tänker på dig! Även om det inte känns som någon hjälp nu. Styrke kramar till dig <3

 
Elinor

Elinor

20 juli 2012 23:23

Jennifer - starka människa! Jag hamnade på din blogg av en ren slump och nu är jag fast. Jag följer dig i din resa varje dag och kan inte annat än att le och gråta tillsammans med dig. Det är så starkt av dig att kunna delge av vad som händer. Varje dag går jag in på bloggen i hopp om att du kommer med något nytt. Jag kommer fortsätta följa dig i din resa så känn dig inte ensam. Stor kram och all lycka om frågan till dig!

http://Elinorso.se

 
Ingen bild

Fia

20 juli 2012 23:34

Älskade Jenna. Har ju inte varit i precis samma sits som dig, jag hade ju "bara" en konstig lunga. Men jag förstår ändå hur du känner dig, och vet hur jävla pissigt det är att inte kunna göra de där "normala" sakerna som alla andra gör, man är som inlåst.. Men du kommer lämna det här bakom dig och känna att du är starkare än någonsin, och så har du fått en annan syn på livet. Och kommer därför tycka att ALLT är så mycket finare och roligare! Är väl kanske inte mycket till tröst just nu,önskar att det fanns något jag kunde göra för dig! Kämpa på fina du! Skickar massa styrka och många kramar till dig! Och håller med dig, livet är orättvist. Och vidrigt grymt! <3<3<3

 
Ingen bild

Emilia

20 juli 2012 23:43

<3 STOR kram till dig..!

 
malin

malin

21 juli 2012 00:03

Gumman.. Blunda och se framför dig när du rider.. Du jobbar.. Du består med vännerna.. Är ute och springer och myser med pojkvännen.. Gillar med familjenn.. Blunda och föreställ dig de när du har dina jobbiga stunder.. Och glöm inte att det är okej att ha såna stunder men bra att du orkar skriva visa och prata om det.. Många kramar till dig.. Du o Elin har fått mig att uppskatta det lilla i livet så mycket mer <3

http://www.malinhejdenberg.wordpress.com

 
Ingen bild

Tindra

21 juli 2012 01:23

Nej hjärtat du kommer inte dö.
Och det är verkligen ingen som straffar dig, lilla vännen.
Kämpa på nu bara. Du fixar det här. Du får må hur dåligt som helst alla dåliga tråkiga tuffa dagar. För vet du va? Det blir bättre, och du blir bättre!!!!!!
Hang in, hang on!!❤

( hoppas det är ok om man skriver, jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig. Och vill ge dig lite uppiggande ord

 
Ingen bild

Fanny

21 juli 2012 09:21

Trillade in på din blogg av en slump och kände bara att jag gärna vill skriva till dig! Du verkar vara en helt fantastisk människa, jag kan inte ens föreställa mig hur du känner dig! Men kämpa på och ge inte upp! Du kommer vinna över cancern och om ett år gör du allt det du inte kan nu och du kommer uppskatta varenda liten sak mer än de flesta på denna jord! Kramar!!!

 
Ingen bild

Louise "Lisen" Olofsson Lärbro

21 juli 2012 12:32

Kämpa på söta Jennifer! Jag skickar en stor styrkekram till dig, vi är många som tänker på dig och vet att du fixar detta galant.

 
dominic

dominic

21 juli 2012 21:11

fan vad jobbigt, jag kan inte ens föreställa mig :( KÄMPA PÅ!!! ge inte upp! <3

http://youngadults.blogg.se

 
Ingen bild

Viola

22 juli 2012 23:58

Du kommer att gå vinnande ur det här gumman! Du är så otroligt stark! Vi är alla med dig hela tiden på din resa! Du är inte ensam! Massor av kärlek och styrka till dig! <3

 
Sofia

Sofia

7 augusti 2012 20:52

Di klarar det här!
Ge inte upp!

http://Mitlivsomtonring.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards