Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Huddinge

Av jennifer björk - 19 juli 2012 10:32

Senaste dagarna på ön var verkligen toppen, en massa mys på Fårö med härliga promenader längs havet, god mat, Bästa sällskapet, Campinglivet är Underbart!



Igår lämnade vi Fårö, Måns och jag åkte förbi Slite och åt lunch vid Josefine och Daniel sedan in till Visby, packa upp och packa om :)


Vid 17.00 Åkte vi til Hejnum på Traktorslalom, 1500 personer var där, jag trodde inte mina ögon :D

Kvällen var lugn, vi gick och la oss tidigt!


Idag ringde klockan jättetidigt :( Och det sista jag ville var att vakna, att kliva upp, att läma sängen, att lämna Måns, att lämna Ön..

Men hade man något val!?


Måns körde mig till flyget som gick 07.30 mot Bromma.

Alltid lika tungt att säga hej då, men vi ses ju en annan dag ;) Som lilla Elsa brukar säga :D


Nu är jag iaf här, framme på Huddinge.. Delar rum me en gammal tant, hon har sängen närmast fönstret, så hon kan iaf se ut, ja ser bara in i "rumavdelarväggen" Skitroligt, ingen Toa på rummet heller..
Nej jag är inte bitter, bara jävligt ledsen.

Men hon är trevlig, vi sitter och pratar en massa skit , och kom fram till att vi ska fixa det här :D


Dom har varit här inne och tagit en massa prover och en läkare var inne lite snabbt och ville veta vikt och längd för hon skulle beställa Cytostatika, hon sa även att första behandlingen tagit jättebra :) 


Kommer uppdatera lite mera senare idag, läkaren ska komma in och berätta hur planerna ser ut för dessa dagar!


Allt är möjligt, håll i håll ut.. Så stod det på ett kort som kom på posten igår tillsammans med ett halsband och godis, det var från Ung Cancer.. Jättefint !

   Jag på stranden :D

  Måns Elsa Och Dennis på stranden <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards