Alla inlägg den 19 juli 2012

Av jennifer björk - 19 juli 2012 20:15

Denna dag har gått fort, det är något skumt med tiden när man är på sjukhuset.... Har liksom inte gjort något, och kom hit vid 09.00

Har ju bara ätit, druckit, suttit i sängen med datan, funderat, pratat i telefon, pratat med doktor, pratat med min "granne" varit ute på promenad.. 
Okej, jag har gjort mycket, men inget klokt :D

Läkaren var inne efter lunch och pratade, fick veta hur bra benmärgsprovet som jag tog i måndags visade = Ingen synlig leukemi :) 

Vad det innebär vet jag inte riktigt, kommer få veta mera i morgon! 

Men det är riktigt bra, eller det känns  bra :) Att allt går enligt planerna!  


Har nu även påbörjat min andra Cellgiftsbehandling och den avslutas 08.00 på Tisdag.



  Min Kärlek   



Av jennifer björk - 19 juli 2012 10:32

Senaste dagarna på ön var verkligen toppen, en massa mys på Fårö med härliga promenader längs havet, god mat, Bästa sällskapet, Campinglivet är Underbart!



Igår lämnade vi Fårö, Måns och jag åkte förbi Slite och åt lunch vid Josefine och Daniel sedan in till Visby, packa upp och packa om :)


Vid 17.00 Åkte vi til Hejnum på Traktorslalom, 1500 personer var där, jag trodde inte mina ögon :D

Kvällen var lugn, vi gick och la oss tidigt!


Idag ringde klockan jättetidigt :( Och det sista jag ville var att vakna, att kliva upp, att läma sängen, att lämna Måns, att lämna Ön..

Men hade man något val!?


Måns körde mig till flyget som gick 07.30 mot Bromma.

Alltid lika tungt att säga hej då, men vi ses ju en annan dag ;) Som lilla Elsa brukar säga :D


Nu är jag iaf här, framme på Huddinge.. Delar rum me en gammal tant, hon har sängen närmast fönstret, så hon kan iaf se ut, ja ser bara in i "rumavdelarväggen" Skitroligt, ingen Toa på rummet heller..
Nej jag är inte bitter, bara jävligt ledsen.

Men hon är trevlig, vi sitter och pratar en massa skit , och kom fram till att vi ska fixa det här :D


Dom har varit här inne och tagit en massa prover och en läkare var inne lite snabbt och ville veta vikt och längd för hon skulle beställa Cytostatika, hon sa även att första behandlingen tagit jättebra :) 


Kommer uppdatera lite mera senare idag, läkaren ska komma in och berätta hur planerna ser ut för dessa dagar!


Allt är möjligt, håll i håll ut.. Så stod det på ett kort som kom på posten igår tillsammans med ett halsband och godis, det var från Ung Cancer.. Jättefint !

   Jag på stranden :D

  Måns Elsa Och Dennis på stranden <3

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards