Alla inlägg den 12 juli 2012

Av jennifer björk - 12 juli 2012 23:40

Har redan varit på ön i 2 veckor, och jag bara älskar att vara här, önskade att jag fick vara här under hela behandlingen och även efter stamcellstransplationen, men jag vet att det kommer bli många nättet, dagar, veckor, månader uppe i Huddinge, så får väl njuta varje sekund,minut,timme, dag som man får vara på ön och även vara ifrån sjukhuset. Var på provtagning igår, så idag som först ringde dom upp och berätta svaren:) Slipper sjukhuset imorn, inte fören Måndag 13.00 ska jag tillbaka, värderna hade stigit väldigt mycket:) Idag har vatit en bra dag, sovmorgon och mys hemma i lägenheten ensam, sen vid 13 var jag och En kompis på stan och shoppa lite och fikade, sen blev jag akut trött så åkte hem och sov 30 min, va sur som tusan när jag vaknade:( men det gick över:D ikväll har jag, hjärtat och några vänner varit i stenkyrka och spelat kubb och grillat:) Jättetrevligt, och sett Solnedgången nere vid Lickershamn! Känns verkligen som jag har semester, glömmer bort att jag är sjuk, men det är skönt, att inte behöva tänka på det hela tiden, men blir påmind ofta, så fort någon frågar hur det är.... Och jag mår bra, så bra man kan må i denna situation och det är jag otroligt glad för! Nu säger jag godnatt och tack för denna dag:)

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards