Alla inlägg den 9 juli 2012

Av jennifer björk - 9 juli 2012 19:28

Blev nästan en hel vecka ute i Åminne, jättemysigt!
Försöker att leva ett så normalt liv som möjligt, men det är inte lätt...
Jag har ju fortfarande samma vilja och energi, men energin tar slut lite fortare just nu, då är det bara att lögga sig ner och vila, om man inte gör det börjar jag gråta, vissa dagar när jag är som tröttast gråter jag hela tiden, för det minsta lilla..


Var och tog prover i Fredags, men då stod alla värden och stampa,

Tog nya prover i dag, Blodevärdet hade sjunkit, men ska in och få blod i morgon, Trombocyterna hade stigit till 136 ( 24 i fredags) så det var bra, blöder inte alls lika mycket nu. Vita blodkropparna hade stigit till 1,1 ( 0,5 i fredags)

Så allt ser bra ut, men jag vet inte när jag ska ta nytt benmärgsprov och jag vet inte när jag ska till Huddinge på nästa behandling....



TAR EN DAG I TAGET!


Idag har det mest varit en mysdag, träffat massa vänner:)

Och även hämtat ut min peruk :)

Och när Måns kom hem från jobbet förut så Lagade vi mat och sen skulle vi bara lägga oss och mys och kanske sova 10 min, men det blev 1,5 h , behövligt!


Ikväll blir det bara lugnt, med lite glass och gott !

Ska verkligen försöka bättra mig och uppdatera oftare, men det händer så lite just nu, men ändå mycket.




Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards