Alla inlägg den 24 juni 2012

Av jennifer björk - 24 juni 2012 16:20

Har inte skrivit nu på hela helgen, har sovit så mycket.


Igår sov vi till 11, sen kom mamma och johan hit en stund , när dom åkte så åkte vi med och hämtade bilen, (tar 15-20min) att gå dit annars, men jag orkade inte ens det. Måns och jag åkte omkring en timme, skönt att komma ut från sjukhuset.

Sen parkerade vi och gick tillbaka, somnade och sov 3 timmar....


18.30 vakna ja till av ett sms, då var Josefine, Daniel, Pappa och Lena på väg hit, dom stannade inte så länge, pratade lite och så :)



Vi åt lite, sen somna jag igen,vaknade till och tittade på fotbollen :)

Äter ännu lite för dåligt tyvär, har även fått blåsor eller vad det är i munnen, så det gör ont att prata och äta :/
Så det blir mycke kräm med mjölk och näringsdrycker...


Idag har jag sovit lika mycket, och sett en massa filmer, Måns är fortfarande här, men just nu är han ute och går,

jag samlar krafter för att orka det här :)
Och så hoppas jag på att få komma till visby lassarett om några dagar?!?
Hade vart sköönt!

Men det blir inte förens på fredag, för det är då jag ska göra benmärgsprovet och då ser dom hur första behandlingen tagit :D Spännande!!!


Ikväll blir det lugnt, ska försöka äta en gång till iaf :) Och umgås med Måns! <3

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards