Alla inlägg den 22 juni 2012

Av jennifer björk - 22 juni 2012 21:31

Jag har haft en helt underbar dag!
Imorse var jag lite halv dålig, eller det var bara blodtrycksfall, jag har så bråttom upp ur sängen så allt blir svart, sen börja man skaka och nästan svimma, men det var bara och kasta sig i sängen igen :) Måste nof börja lugna ner mig lite :P
Dom tog som vanligt massa blodprover, allt ser bra ut, värdena som ska sjunka sjunker, och de värden som är bra är fortfarande bra:=)

Men en skum grej är mitt blodvärde, i förgår var 96, i dag är det 105... Det ska egentligen gå neråt, men ?!

Vi fick en jättefin frukost, med flaggor och allt :) kaffi, macka, kräm, risifrutti mm.

Efter frukosten kände jag mig trött, och Måns kände lika dant :)
Vi kröp ner i samma säng och somnade och sov till 11.00 :)

Då gjorde vi oss i ordning, sen kom Mamma,Johan och Sandra så vi åkte till Lida, jättevackert ställe :D
Där blev det först fika, sen minigolf , jättefin bana, lite svår dock :)

Efter minigolfen fick vi ner och satte oss i dom jättestora backarna och bara satte och tittade på folk, det var massvis med folk där, som grillla,bada, spela boll mm.


Efter lite vila så gick vi till bilen, och dom släppte av oss vid Måns bil, sen åkte vi mot Lena (faster) där mina kusiner även var, och Mina systrar Josefine och Ebba och Josefines Daniel och pappa såklart!!


Måns och jag började med att sova 1h, trött igen :/
Sen åt vi midsommarmat, och jordgubbar med glass :)
Snackade skit och bara umgicks,

Ebba hade skrivit en låt för mig, som hon sjöng och lena spelade piano! Helt rörd, hon är så duktig <3


Ikväll ligger jag och Måns och tittar på fotboll och emellanåt ser vi på film :)
Hoppas alla haft en fin dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards