Alla inlägg den 20 juni 2012

Av jennifer björk - 20 juni 2012 19:17

Idag har jag varit dålig på att skriva något,
Förmiddagen var lugn, fick sista behandlingen utav denna omgång i morse.
Vid 12.30 kom mamma och Johan hit, så vi har varit iväg hela dagen och åkt och åkt och åkt :)
Varit och ätit och fikat och massa :)



Nu vid 18.30 var perukmakaren här, och det gick jättebta, hon tog mått på huvudet och sen fick jag testa några. Den som är på bilderna var längden perfekt, men vill ha lite mörkare :)
Hon kommer att komma tillbaka om 1 vecka med olika färger, så de blir spännande!
Hon var både perukmakare och frisör, så hon tipsade oss alla om lite olika saker, det bästa var om man är blond och får lite grönt hår, då ska man använta ketchup som hårinpackning :)


Och berättade om hur mitt hår kommer falla av, osv, om jag ville klippa eller raka av det nu innan.
Idag har det gårr 6dagar sen första dagen med cellgiftsbehandlingen och håret brukar börja falla 10-14 dagar efter första dagen....
Det känns lite läskigt, men tur det finns fina peruker och snygga sjalar :)


Annars blie det en lugn kväll, kommer nog somna tidigt, eftersom man vart igång hela dagen :)

Mamma, johan är ännnu kvar och Josefine kommer sova här i natt med !
Imorgon kommer Min Måns



          

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards