Alla inlägg den 17 juni 2012

Av jennifer björk - 17 juni 2012 21:10

Denna dag har bara sprungit iväg, sovit några småstunder annars har jag varit uppe på benen och ganska pigg faktiskt :)

2 påsar blod gjorde susen!

Kajsa och Doris har som sagt varit med hela dagen och är med till 23.00

Sen är det sovdax :)


Tråkigaste med denna dag är att Min Fina Prins har åkte, han åkte vid 19.30
Och det känns tungt, Men jag ska kämpa dessa dagar då han är hemma på ön, sen hoppas jag att han kommer snart igen :)
Vill passa på att tacka honom för dessa 7 dagar han har stöttat mig natt som dag, tagit hand om mig, torkat tåror, peppeat och spexat , hjälpt mig i duschen, hjälpt mig till och från sängen, även fått mata mig imellanåt ;)
Älskar Dig MÅNS YTTERGREN


Ikväll är min faster Lena här, vill inte sova ensammen, känner mig ännu väldigt rädd och övergiven och utvald :(

Av jennifer björk - 17 juni 2012 11:10

Gårdagen flöt bara iväg, eller rättare sagt jag sov nästan hela dagen, är jättetrött och mår illa hela tiden och får inte i mig något att äta, så fort jag äter nå så kommer det bara upp igen :(
Min faster var här några timmar, men jag sov hela tiden :(


Har även sovit hela denna natt, vaknat till då och då bara för att gå upp på toa, annars sover jag gott!

Vid 06.00 var dom inne här och tog tempen och massa blodprover, jag halvsov, minns bara att dom prata med mig.


09.00 var det dax att koppla på Kajsa och Doris igen, fick även veta att mitt blodvärde sjunker, nere på 74 nu så kommer få 2 påsar blod nu snart  :/


Annars är mitt mål idag bara att försöka få i mig något med näring i, jättejobbigt när man mår illa och är jättekänslig för dofter :/

Och så är jag nog lite ledsen och orolig eftersom Måns åker hem i morgon bitti :( Men han har ju varit här 1 vecka nu så han behöver hem och ladda upp sina batteri :)
 <3



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards